kirpapatyasi4 Kimi hamileler yeşilçay kuşburnu papatya ıhlamur rezene gibi çayları İçilebilir diyor siz kullanıyormusunuz doktora sordunuz mu önerileri ne oldu
Mercimekveannesiii kirpapatyasi4 ben sormadan doktorun yasakladığı bitki çayları ve işlenmiş etlerdi(sosis salam vs ) bende bunları yiyip içmiyordum zaten
Gizemceylan kirpapatyasi4 ıhlamurun bi zararı yok diye biliyorum ama tabi abartmadandır 🙂 ben tüketmedim hiç bitki çayı
cilekreceli Ben geçen gün papatya ve kış çayı içebilir miyim diye sormuştum abartmadan içebilirsin demişti ben günde bir bardak içmek için sormuştum
phd-anne kirpapatyasi4 ben rezene ve ıhlamur günde iki bardağı geçmemek şartıyla içiyorum. Diyetisyene gidiyorum, kendi tavsiye etti ve bir sorun olmayacağını söyledi.
leyla_ok kirpapatyasi4 Doktoruma papatya çayı içebilir miyim demiştim direk yok demişti.Ama ıhlamur vs hiç bilmiyorum.Soracağım onu çünkü mide yanması geliyor tekrar gibi hissediyorum bu bitki çayları çok rahatlatıyor