132025 Serraa123 doktora sor canım her doktor ayrı bişey söylüyo bende de heterozigot var homozigotta var ama doktorlar o genlerin öneminin olmadığını söyledi sendekiler doktorların bana önemsiz dediği genler o genlere Amerika’da ve Avrupa’da bakmıyolarmış bile
serenty_123 Var malesef 3 geniniz heterezigot benimde 2 genim heterezigot oksapar 0.4 kullanıyorum 3 kaybim var
Serraa123 serenty_123 Anladım canım benimde iki kayıbım var doktoruma fotoğrafını attım bakalım ne diyecek
serenty_123 Serraa123 bana bundan önceki kaybımda kullandirmadilar gerek yok bu baskin gen değil dediler umursamadılar şimdi kullandiriyorlar ama ne fayda çocuğuma oldu olan inşallah dikkatli ve temkinli bir doktordur bu sefer aynı acıyı yasamazsınız
Emosss35 Evet maalesef kanda pihtilasma benimde 3 genim mutasyona ugramisti gebelik oncesi coraspin gebeligin 5 haftasinda oksapar 4ml igne kullanmaya basladim oncesinde iki gebelik kaybım vardi 🙄
Emosss35 Serraa123 seni korkutmak gibi olmasin canim ama bu gebeligimde de benzer durumlar lekelenmem ve agrim gecmedi insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz.