dilekogzcan [silindi] Aynen valla merk ettiğinden soruyim dedim ilk gebelik olunca işte nerden bilim 😅
Yumurcakk [silindi] maşallah büyümüş 😍😍 seninki allah sağlık versin ıkınızede.. valla bende iyim 22 haftalıgım herşey yolunda gibi erkek cinsiyeti :) işte arada gidip kalp atışı dinliom kan verıyorum guatr cıktı diye bakalım zamanımızı beklıyoruz😘🧸
[silindi] Yumurcakk hee çok şükür büyüdük teyzesi ❤️❤️❤️Yaaa benim de oğluşum olacakkkk 💙💙yakın otursaydık beraber büyütürdük 🌸🌸ben de kullanıyorum canım levaxin 25 mikrogram sabah kahvaltından yarım saat önce. Ben yaklaşık 4 senedir kullanıyorum canım
Nurunannesiii12 Nisanannesi4 sakız cigneyenin bebeği çok altin a pisler mış. O an ki şok la birlikte attım sakızı.bulantima iyi geliyor aslında.gece çok çiğneme diyor yaş li bi teyze . Etkilendim istemsiz olarak .koca kadınlar ne derse çıkıyor 😅😅 Gündüz cignerim bulantı ile gece çiğneme dedi gece de oluyo bulantim kusuyorum🤢🤮 . Hurafede olsa insanı korkutuyor
zeytinkiz Nurunannesiii12 ahhahahah evet o altına cok pisler bezi bırakmazdı uzun sürer hurafesini bende duydum 😆 ondan bende etkilenmiştim acaba mı diye düşünmekten alamıyorum kendimi zayıf noktamız sanırım 🤭
Yumurcakk [silindi] a ciddmi seninkidemi erkek yerim🥰 ben kız olur dıodum kendıme şaşırdım ism düşündünmü ? He valla en azından bi yerde oturup bi kahve içerdik☺️ Bnmki 50mg levaxin ne düşüo ne iniyor acaba doğurduktan sonra gidermi? Senınki dğr hamılelıktenmi kaldi? 💋🧸😑🥺
MiniCooperAnne @dilekogzcan Caniiiim yan komsunu vs dinleme uzman doktorlari dinle, sagolsunlar bizler icin videosuna kadar cekip, kafaya takilan sorulari cevaplamislar. Dinle.. Takip et.. Her seyi paylasmislar sagolsunlar.
[silindi] Yumurcakk ahhh keşkeee bugün hava çok güzel çıkar kahve içmeye giderdik. ❤️❤️❤️🌸🌸🌸Yok canım kalp çarpıntım çoktu 4 yıl önce tahlil yaptılar öylelikle anlaşıldı. Sanmıyorum canım doktoruma sorduğumda ömür boyu kullanacaksın demişti. Sen de sor istersen bazıları gebelikten sonra bırakıyorlar ilacı.
zeytinkiz Minik_kalplim_ ne güzel ya ben cok severim patlata patlata çiğnemeyi ama hahahahha gaz sorunundan pek tercih etmiyorum artık 😆🤭
Nurunannesiii12 zeytinkiz malesef ağız birliği ile öyle diyor komşu teyzeler. Bi sakız iyi gelirdi ondan da ettiler.
Yumurcakk [silindi] ortada doktor yok ki hemşire talimati doktor veriyor diyor ikaçlar için. Çok ilginc bi yer ya insan hamılelıgının basından sonuna kadar bi doktorla görüşmezmi? Tuhaf.. valla ınsallah hamılelık sonlandıgında artık ilaca gerek kalmaz . 😤
Bnselz dilekogzcan canım hiç bir zararu yok basından beri ciğniyorum 36 haftalığım bende.( -ama adetime göre 38 gec döllenme yani)Öyle yok kakalı olcakmıs yok ağzı sulı olcakmıs hurafesine de inanmıyorum bence sende inanma. Sadece benim kızım cok cok iyi beslenememe rağmen kilo alımı yavas .acaba ondan mı die düşğmğyo değilim. Sizin kilolar nasıl? Ya da ben kendimi kilo almadığı için psk olarak sucluyorum anlamadım. Bebeğim suan 2.5 kilo 3 kilo belki doğar diyor doktor. Sizin kaç? Sakızla mı alakalı acaba😂
dilekogzcan Bnselz Benim bebeğim şuan kaç bilmiyorum doğum haneye muane olmaya gitmiştin çatı ve nstye hemşireler baktı bı hensire vardı ters ters konuştu bana ne sorsam ultrasonla baktı bakabikirmiyim bende dedim neyine bakcakmin dedi saçma saoan şeyler söyledi çıktım bende yarın tekrar kontrolüm var kendi doktoruma baktircam şuan kaç kilo bilmiyorum bende 36+6 yım ne durumda bilmiyorum şikayet et edicem hemşireyi
[silindi] Yumurcakk ben bu konularda vårdcentrale gidiyorum canım yoksa insan kafayı yer bunların sisteminden. Şükür şimdiki gebeliğimde sıkıya aldılar sürekli kontrol sürekli ultrason insan kendini daha da güvende hissediyor.
Mucizemm02 dilekogzcan hiçbir zararı yok hiç hemde,hatta çiğnersen yanlışlıkla yutmuşluğum var neden zararı olsun cidden anlamıyorum 😑
Bnselz dilekogzcan bazıları öyle ya anlayıssız olanlarda var malesef. Sıkıntı yapma . Ama sakız komsuında da ciğme gitsin ben günde 5 falım sakız çiğneyip atıyorum😅