[silindi] bacım sormakta haklılar bu 2 ci gebeliğim ve ilk defa burdaki blokgda denk geldim 🤯zarrali diye ama arkadaşlar sanırım şunu unutuyor orda bile tatlandırıcı meyveli sakızlar için zararlı denmiş ee herkes orayı okumuyor sakız kısmını okuyor 😅😅😅😅sende haklısın sinirlenmekle bende çok sinirlendim 😅