İyi günler 37+3 haftayız dün nst de sancı cıktı alttan muayene oldum ve gevseme baslamıs bu acılma olacağı anlamına gelir mi ve eve geldiğimde kanamam oldu suan lekeli devam ediyor acaba o kanama ile nişan kanamasının akıntısının alakası var mı bu durumu yasayıp doğum ne kadar sürede başlıyor.