Turkan1 Merhebalar Arkadaşlar bu gün test yapdim ben 6 hafta 3 günlük hamileyim amma 10 martda baktiğimda çizginin rengi kirmiziydi şimdi 16 martda yine test yapdim bu sefer çok silik çizgi cikdi böyle bir sorunla karşilaşan oldumu lütfen bana yardimci olun
Asya_aa Turkan1 ben kan vererek öğrenmiştim sonra test yaptım çok kırmızı çıktı boş gebelik olduğunu öğrendim yine test yaptım sürekli kırmızı çıktı hiç silik çıkmadı ondan sonra kürtaj olmak zorunda kaldım
Turkan1 @metehaninannesiii kan verdim amma bu test boyle cıkmazdan önce yani neden 10 boyle kırmızı çizgi cıkıyorda 6 gün sonra silik çizgi cıkıyor insan duşunuyor yani ki bebek sağlıklımı diye
Asya_aa Turkan1 kese de gayet güzel gelişti beta normal artıyordu hiçbir sorun yoktu bulantılarım falan oluyordu ama bebek oluşmadı