Gmommysboy https://hizliresim.com/Nlr94u Kızlar ben bu değerle diyabeti olan bi gebe mi oluyorum? Bi sürü şey abuk sbauk değerler kanda falan iyice biyolog olduk çıktık adım adım hücre hücre takip bi dümdüz gebelik yaşayamadım ya of
Sermec27 Gmommysboy yani evet yüksek cıkmış değer ama birinci saat 110 cıkıp 2. Saat nasıl 186 cıkıyor doktorunuz ne dedi
Gmommysboy Sermec27 dr uma cuma gidebilcem o zamana kadar sıkıntı olmaz inş kan değerlerimde bi enteresan🤨 yani şimdi benm diyabetim varsa napcaklar bana😅ya da ben napcam hiç bilmiyorum ya
Sermec27 Gmommysboy canım diyet yaparsın şekerin varsa ya da insülin gerek görürse doktorun insülin verir ben mesela daha şeker yüklemesi yaptırmadım ama 22 de su fazlalıgı cıktı 22 den beri diyet yapıyorum 24+5 haftalık hamıleyım su an
damlaaltinay Sermec27 benimde böyle çıkmıştı ama bu kadar aralıkla değil ilk 192 ikinci saat 193 çıkmıştı 🤔
Gmommysboy Sermec27 25+2yim bende dğn yaptırdım neyse diyete de hayır demem bi el atılsa iyi olur hakkaten😇iyi düşünelim napalım artık ya
Sermec27 Gmommysboy doktorun seni yönlendirir canım endokrine ona göre diyet listesi verirler muhtemelen 🥰