DilekDogan78 kızlar hamileliğimin başından beri gül reçeli yiyorum bugün birinden duydum yeme çocukta leke olur ağzında leke olur falan diyolar siz yediniz mi hiç bu sabah kahvaltıda yine yedim
Fatma2277 DilekDogan78 Gül koklarsan, ellersen de bir şeyler olur diyorlar ben hamileliğimin basında Gül kokusunu aserdim resmen. Gül alıp koklayıp duruyordum 😂 ben böyle şeylere çok inanmıyorum
DilekDogan78 Fatma2277 çok ilginç leke olmamış ne güzel valla bizi korkutuyo insanlar 😅 ikinci kavanozu yiyorum suan
[silindi] DilekDogan78 Bi yerine dokununca olur diye biliyorum ben sadece gülde değil ki çilekte vişne de renkli şeyler leke yapıyor diye biliyorum yedikten sonra hemen elini yıka elini dokunma hiçbiyerşne