Merhaba sevgili anneler, bende deneyimimi sizlerle paylaşmak istedim. 13.03.2021 Cumartesi günü doktor kontrolüm vardı. Hastaneye gittik öğrendik ki 9aydır gittiğim ve güvendiğim doktorum covitten dolayı karantinada:( Başka bir doktor muayene etti, bebeğin kilo aldığını ve henüz kanala inmediğini normal doğumun pek mümkün olmayacağını söyledi. Sizin doktorunuz Perşembe günü gelebilir dedi ve sizde o zaman gelin dedi. 39+1 deyim. Sonra bizde evimize döndük. Hastane başka şehirde 1 saat uzaklıkta bize. Gece saat 00:44 te karnım ağrımaya başladı. Wc ye gittim kanamam olduğunu gördüm, allah allah dedim ama içime de bi şüphe düştü. Sonra yattım tekrar ve 1 saat sonra tekrar aynı ağrıyla uyandım. İshal olmuşum gibi karnım kasıklarım ağrıyor sonra regli oluyormuşum gibi ağrılar geliyordu. Dedim galiba doğurucam. Eşime söyledim böyle böyle diye. Aşkım sen yanlış anlamışsındır diyo uyku sersemi🤣Kalk dedim doktoru ara sancıları takip ediyoruz o ara 15dk dan 10dk ya düştü doktoru aradık hemen hastaneye gidin dediler. Çıktık yola benim sancılarım çoğaldı hem yasak var hem de sis:( göz gözü görmüyor 1 saatlik yol oldu bize 1 buçuk saat. Sancım var eşim belimi sıvazlıyor bir yandan neyse geldik hastaneye. Epidural normal doğum istediğimi söyledim gençten bir ebe vardı muayene etti 2cm mi 3 cm mi bilemedim açıklığı diyor. Saat 5ten 8e kadar sancı çektikten sonra başka bir eve geldi muayene etti aa 7cm olmuş dedi. Dedim epidural istiyorum. Çok az kalmış dedi. Bende güçsüz kaldım biraz dinlenmem lazım dedim. Ve iyiki de yaptırmışım epidural hiç acımıyor kızlar. Neyse 3cm açıklığı bekledik ardından suyun gelmesini bekledik, sonra saat 14.40ta doğuma girdik. 3 kez güçlü güçlü ıkındım ve 14.50 de minik kızım Vera Saye doğdu. Eşimi de aldılar o an içeri. Hayatımdaki en güzel andı diyebilirim. Şimdi 2 günlüğüz henüz bir şey anlamadık ama annelik çok güzel bir şey. Sizlere tavsiyem sadece şu, her doğum kişiye özel. Aa çok kolay doğmuş ya da çok zormuş demeyin. Doğum anında epidurali kesiyorlar normal doğum yapıyorsunuz bilginiz olsun. Ama acıdan çok bebeğinize kavuşmayı düşünüyorsunuz. Bizim bebiş biraz iri oldu 3.095gr idi 3.720doğdu. Kesi atıldı bu nednle dikişlerim var biraz sızlıyor ama bal böceğim için her şeye değer. Sorularınız olursa elimden geldiğince yanıtlarım. Hepinize kolay doğum diliyorum. Kendinize, bebeğinize ve bedeninize güvenin 🥰