HilalKavak Bende geceleri uyuyamıyorum kaşıntıdan 9+3 ama azalma olduğunu düşünüyorum ben Amerikadayım hiçbir şey vermedi doktorum normal dedi Türkiye'de kiler belki verir krem falan duş alın yada buz koyun hafifletiyor birde parfümlü losyonlar kullanma dedi doktorum