Sedef88 benden dört hafta geride bir hamile arkadaşım hazımsızlık sorunu yüzünden acile gitmişti, bir ilaç ve serum vermişlerdi rahatlamıştı arkadaşım ama hemşireler eğer isterseniz lavmanda yapabiliriz demişti doktorunuza danışın ya da acile gidip bir sorun lavman yapmasalar bile rahatlatan birşeyler elbet yaparlar