Zynpkznci-60 Bu durumu yaşayan varmı hem protein yüksek hemde enfeksiyon çıktı antibiyotik ve fitil kullanıcam 1 hafta 😟
Nuray23 Zynpkznci-60 tansiyonunda skinti yoksa elinde ozellikle ayaklarinda odem filan yoksa korkma. Antibiyotik ve fitili kullan negatife doner. Bende de cikmisti ilaclar bittikten sonra tekrar verdim negatife donmustu.
Gizem957 Zynpkznci-60 24 saatlik idrar istenmedi mi. Bide normal idrar tahlilinde protein + şeklinde miydi
Zynpkznci-60 Gizem957 yok tek idrar tahliliydi protein + şekildeydi evet dün vermiştin protein çıkınca bugün tekrar istedi yine çıktı
Zynpkznci-60 Gizem957 antibiyotik verdi ve fitil ikisini bir hafta kullancam sonra kontrol dedi sizinde mi var aynı sorun
Gizem957 Zynpkznci-60 bende tansiyon var bu yüzden idrar da protein e bakılıyor ikisi bri olunca riskliymiş
Zynpkznci-60 Gizem957 anladım inşallah bı sıkıntı olmaz banada tansiyon takibi yap yükselirse haber ver dedi