melisssas Hamişler hiç birşeyim yok iken sabah diş etimin şişmesi kanası ile uyandım agrısından duramıyorum bısey yiyemiyorum😭 Ne yapmam lazım!!Sizlerinde başınıza geldımı nasıl geçirdiniz…
Beyatris melisssas geçmiş olsun aynı durum bende de var.Dişçiye gittim 2 gün önce hiçbir şey yapamam dedi.Tuzlu su ve kaynar suya kekik atıp o suyla gargara yapmamı önerdi.Ağrı hafiflesede tamamen geçmiyor.33.haftadayım.Ayrıca meridol diş macunu ve gargara önerdi.
derinsart melisssas bi kaç gün tuzlu gargara yapın sabah akşam geçmezse diş doktoru şart ben öyle geçirdim cok sükür tekrarlamadı
melisssas Beyatris aynen bana da aynısını dedi bide karanfil yağı kanaması varmı pekı daha yenı mı oldu bazıları hamileliğin başından beri çekiyorlarmıs
melisssas Hafise gittim canım hamilelikte normal dedi çok ilerlerse ilaç verebilirim kendı kendıne inmesini bekle dedı
Beyatris melisssas kanamada var yoğun dişeti iltihabı olmuş son bir aydır şikayetlerim arttı.Bayramdan sonra tedavi edeceğim dedi.Ağrıyor hala zonklama yapıyor.Bazen hafifliyor.
Nergsozdemr melisssas 33.haftamdayım 2haftadır bendede var yemek yerken nasıl acıyı.tuzlu suyla gargara yap.yoğurt ye bolca 2gündür hafifled çok şükür benm hep yogurt yedim
melisssas Nergsozdemr inşallah ne güzel geçirmişsin ay rabbim kimseyi diş hastalığıyla sinemasın ne kadar kötü 😔
mervetari4 melisssas Canm bir kac hafta Önce bende de oldu 1 hafta sürdü resmen sürekli tuzlu su ile gargara yaptm o sekilde geçti bide burdaki daha önceki postlara baktm kanatilmasi gerektiğini yazmışlardı ne kadar doğru bilmiyorm ama dış fırçalarken kanayarak fircaladm öylede cok rahatlamıştım
Yumurcakk Genelde diş ipi kullanmadıgmda şişiyor diş etkerim nezamanki temizlesem kanıo ve sonrasında iniyor