Yıllardır tiroit hastasıyım hep 50 mg eutrox kullandım.Gebelikten dolayı tiroidim yuksek çıkmış. 15 günlük bir süreç içinde birden yükselmiş ve ilaç mg yetersiz gelmis hemen 75 mg başladım doktora sorarak bebeğin zeka gelişimini kötü etkilemismidir bu kısa süreç lütfen biri bişey söylesin