Meryemkale katipannee banada her gittiğimde sen çok kilo aldın diyo asla diyorum tartıya çıkana kadar kuyruğu u dik tutuyorum doktorum sağolsun çok tatlıda katlanıyor bana😂😂😂🤣
katipannee Meryemkale 😀😀😀ahaha bende sağlık ocağında sevmiyorum tartılmayı birsürü kıyfet ayakabı filn zaten üstümdekiler 2-3 kilo😀😀😀😀
Meryemkale katipannee benim üstümdekileri 1 kilo sayıyor Dr um bari tekrar gittiğimde 2 kilo düşelim diyim🤣🤣