Merhaba anneler 7+3 hamileyim 3 gebeliğim 2 kaybim var kan sulandirici iğne oluyorum özel bilge hastanesi melek yilmaza gidiyorum geçen hafta 6+5 ken vajinal usg kalp atimi duyduk ama yavas ti bun yine gittik yavaşlamış kalp atimi 2 saniye sonra sakat ve kalp atimi durdu denildi saliyesiyle iki dr gördü bir hafta sürem var benim gibi yaşayan varmı bir akıl verin bugün 3 dr çıkıcam duzelirmi acaba genetik test istenildi ve devlet hastanesinde kürtaj nasıl yapılıyor 2 defa özelde oldum yardiminiza ihtiyacım var uzun oldu hakkınızı helal edin