Semaballi Gzd_
eğer çok ciddi düşük tehlikeniz, herhangi bir sağlık probleminiz yoksa emzirmenizde hiç bir sakınca yok. Doğduktan sonra ikisini birlikte de emzirebilirsiniz. Buna tandem emzirme deniyor. Araştırabilirsiniz. Sonuçta bu süt iki bebeğinizin de hakkı🌸 ben doktoruma emzirebilir miyim diye hiç sormadım açıkçası. “Bazen halsiz düşüyorum, emzirdiğim bir bebeğim var, multivitamin yazar mısınız” dedim. “Yaa ne güzel” dedi ve yazdı 😊 emzirme dostu bir doktor da bulabilirsiniz.