Eyvahhamileyim Kızlar merhaba 12 hastalığım saçlarımın ucundan kestirdim önlerinde şekil verdim. Psikolojik olarak o kadar iyi geldi ki😀 hafifledim 💖 süz bu konu hakkın da ne düşünüyorsunuz saç kesilir mi kesilmez mi
Minnosunannesiii Eyvahhamileyim ayyyyy bebenin boyu da ömrümde kısa olur diyorlar niye yaptın öyle Birşey 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
cemreninannesi67 Eyvahhamileyim 12 haftalıkken kestirdim bi kere şimdi doğumuma bi kaç gün kala tekrar kestirecem
Minikbebek25 Eyvahhamileyim benim de eşim kesti kendisi kuaför şöyle havam değişti bı güzel hissettim kendimi tabi herkes ayyy niye yaptın dedi ama 😂😝😏