Canlarım dün doktora gitim kesem oluşmuş 6 haftalikmis on gün sonra gel kalp atışlarını duyarız inşallah dedi fakat bebeğim daha oluşmadığı için
Ben şuan hapyy mom uygulamasinda bebeğim iki aylık olarak gözüküyor hani uygulama mesajlarında ağzı burnu elleri yavaş yavaş oluşuyor felan deniyor ama henüz daha oluşmamış bebeğim nasıl oluyor anlamadım belki anlatamadimda 🤭😌