Kizlar 38+4 haftalik gebeyim bugun kontrolumuz vardi bebeğimin suyu azalmis 54 civarındaymis sınır 50ymis doktorum 4 gun sonraya bidaha çağırdı suya bakip suniyle başlatabiliriz ya da acil sezeryana alabiliriz dedi çati muayenesi de oldum bugun burda soyledigi kadar zor degil ama cok basitte degil hafif bir sizi birkac dk nile degil çabuk bitiyor ve doktor hic bakmiyor bile utanmaniza gerek yok benim gibi su problemi yasayaniniz var mi ya da cumartesiye kadar kendi sancim gelip doğurabilirmiyim acaba biraz endiselendim