Merhaba deneyimli hamileler, 15+4 üm. Dünden beri özellikle göbek deliğinde ve çevresinde batma gibi ağrılar oluyor tepsi bile taşımak rahatsızlık veriyor, ilk hamileliğim biraz korkuyorum da yarın doktorumda muayenem var acaba aranızda bu durumu yaşayanlar var mı?