Kızlar merhaba benim açlık şekerim hamilelikten önce hep 100-105 çıkardı şimdi hamileyim uzun zamandır sağlıklı besleniyorum yürüyüşler yaptım şeker çok tüketmiyorum daha önce düşük yaptığım için iğneler serum takviyeler kullanıyorum bu sabah açlık şekerim 80 2 saat sonra tokluk şekerimde 73 çıktı bana anormal geldi sanki evde kendi cihazımla ölçtüm gebelikte değerler farklımı oluyor acaba kullandığım ilaçlar iğneler mi düşürdü