Arkadaşlar merak ediyorum ona göre alacağım normal bi kaç tane korsem var normal doğumlarda korse önerilmiyormuş sezaryen doğumda öneriliyormuş net bilgisi olan yardımcı olabilir mi 32 haftayım çanta hazırlığına giriştim son eksikleri tamamlıyorum ve emzirme sütyeni kesin iş görüyor mu almam gerekiyor mu