Didemcet 12+4 olduk ikili taramaya girdik bugün ama bebişim uyuyordu göremedi doktorumuz uyandıramadık. İlk gebeliğim çok heyecanlıyım 🙏
Hafise Didemcet doktor göremediyse burdakiler nasıl şeyyapsın bir kısım kız bir kısım erkek diycej😁 bence kız
Nuraksakal Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/Tgm0Vz][img]https://i.hizliresim.com/Tgm0Vz.jpg[/img][/url] Sizde nedir
Ipek95 Gulsen4224 https://resimyukle.io/Wwv9JjGwdO.i https://resimyukle.io/R8Nc7mHvx0.i https://resimyukle.io/o9QMm0zloq.i Gülşen hanım bizede bakarmısınız rica etsem☺️
Dido_7890 https://resimyukle.io/dbfwRnvyJM.i content_copy @Gulsen4224 canım arkadasıma da bakabılır misin🙇♀️