NilferHarmandal canım bebeğinin bir sıkıntısı olmadığını yada iyileştiğini düşünüyorsan; ilk önce güvenilir bir çocuk doktoru bul, sonra bebeğini çıkart ve o doktora muayene ettir. Sıkıntısı varsa zaten o anlar. Boşuna yatırdıklarını anladığında resmi olarak kanıtladığında o hastaneyide şikayet et. Özel olması şart değil devlet hastanelerinde bile para alabilmek için yatış veriyorlar. ayrıca crp si normal olan bir bebeğe antibiyotik vermenin mantığı nedir ki??