Kızlar az önce 3 kere wc ye çıktım afedersiniz büyük ishal oldum gibi oldu. Bir an ter boşaldı regl ağrısı gibi ağrı oldu terledim bi fena oldum belim zaten kopuyo hep ağrıyo. Bebeğim de daha az hareket ediyo en son geçen hafta gittiğimde 2880di. Şimdi 3000 i geçmiştir ondandır ama yine de korkuyorum erken doğum belirtisi mi sizce?