Gizem-clk Bugün 2. Düzey tarama yaptırdım kalbinde ve bağırsaklarında parlaklık var dediler. Normal bebeklerde görülebildiği gibi down sendromu olanlarda da görülebilir dedi. Başına gelen varsa acil yazsın lütfen