Eminos123 EceZ benim hamileliklerimde rahat gecer canim sadece bunda biraz koku hassasiyeti oldu o da gecti elhamdulillah
Nn06 Bazen okuyorum burda mide bulantisindan kalkamayanlar felan acaba bende mi gariplik var diyorum😀
YuvarlanamayanPandaa Nn06 valla şanslısınız kusmaktan doğru düzgün beslenemez oldum gözümü açar açmaz safra kusmaları ve ilk oğlumda 9 ay boyunca kustum bunda nasıl olacak bilmiyorum
Nn06 Surec herkeste farkli isliyor bilemiyoruz velki de son dönemde olacak mide bulantisi😅 benim bi tanidigim 9 ay boyunca kusmustu bilinmiyor😅 EceZ
EceZ Nn06 bana da ayda bir dıyo ama her hafta sonu gidiyorum 😂 tanıdı artık beni istediğin zaman gel dedi . Bu sefer 2 hafta dayanıcam . Cumartesi gitmiştim en son 🙈
Nn06 EceZ 😂😂😂 valla insan merak ediyoda tutuyorum ben kendimi😂 acaba nisanda gittimizde cinsiyet belli olur mu cok merak ediyorum 😂
Kaktus48 Nn06 bende 11+2 yim çok şükür rahat geçiyor. Cuma doktora gidicem bende😊 insan sürekli merak ediyor gormek istiyor ama dogudayiz eşim asker o yüzden ayda 1 gidiyoruz doktorum 3 hafta da gel dedi ama her zaman mümkün olmuyor maalesef
Sincapannesi Annem 9 ay boyunca mide bulantısı çekmiş anlamda ilk aylar ama ben 13 haftalık gebeyim şuan için bişey yok çok şükür yani kişiden kişiye bünyeye göre değişiyor sanırım🥰
EceZ Eminos123 🙏🏻geçtiğimiz haftalarda biraz bende de oldu koku hassasiyeti . Bnm ilk hmillk olunca baya merak ediyor ve pimpirikleniyorum herşey yolunda gidiyor mu diye 😊