Asent Arkadaşlar ben doğum yapalı 40 gün oldu. Fakat dikişlerim düştü mü düşmedi mi bilmiyorum hiç öyle bir şeye rastlamadım. Düşmüş müdür sizce
Yuceroglu Asent Dikişler düşmez. Seseryanda estetik dikiş yapıldığı için emilir. Ama 40 günde toparlamış olması lazım dikişlerin.
Tugceery Asent hangi dikiş olduğunu yazmamissiniz epizyotomi ise insanlarin vucut yapisina ve etine gore degisiyor mesela benimkiler 50 gunde iyilesti ama tuvalete gittikce dustuklerini goruyordum sezeryan ise bir fikrim yok
Birminikannesi44 Asent benim epizyotomi dikişlerim doğumdan 4 gün sonra düşmeye başlamıştı çok küçük küçüktüler bünyeden bünyeye değişiyor bence toplanma süresi ama sezeryan dikiş ise birşey diyemem
Birminikannesi44 Asent bence büyük ihtimalle düşmüştür siz farketmemiş olabilirsiniz ☺️Acı yada elinizle dokunduğunuzda ip gelmiyorsa tabi ☺️