Beyzan benim ilk doğumum, şans eseri buldum açıkçası bir sürü önü açılan sütyen almıştım hepsi penye atlet gibi sokağa çıkılacak gibi değil bu hem elastik ve emzirmek çok kolay oluyo tek elimle bebeği tutup tek elimle çıt çıtı açabiliyorum fiyatıda cidden uygun ben havalar ısınıyo diye şimdi sadece sütyenini aldım kargo bu gün geliyo modelin resmini de atarım 😘