Deryayurt ben kızımda almıştım kızım küçükken güzel oldu bu haliyle seviyordum ama büyüttük baza haline getirdik hiç ama hiç memnun kalmadım o kadar pişman oldum ki normal baza boyunda olmuyor daha küçük oluyor yanları tahta sürekli çocuk çarpıyor rahatsız oluyor üstelik ekstra yanına bariyer aldık yoksa düşüyor çocuk. Şimdi ikinciye asla düşünmüyorum anne yanı park yatak alıcam bunuda büyük kızım biraz daha kullansın değiştirir baza alırız