sevgiliminikizim Az önce çıktı karşıma tabanı ahşaptan böyle puseti örüyorlar yapasım geldi de mantıklı mı değil mi bilmiyorum sizce nasıl?
DamlaArjen sevgiliminikizim Ben aldım. Ama çok pişman oldum. Çok ağır tasiyamiyorum. Ağırlığı olmasaydı cok guzel.Malesef çok ağır eşim bile tasimakta zorlanıyor. Ucuz da değil. Bebișin baska ihtiyaçlarını alabilirsiniz o parayla.
Portakalgeliyor sevgiliminikizim yapıcaksan hem vakit geçer hem içinde kalmasın 🥰 açıkcası ben aldım 3 sene önce yalnız çok ağır iki damacana üstüne koy bişey olmuyor 😂😂
Brcklc @sevgiliminikizim ben bunlara bayılıyorum valla puset digeride elle taşınıyor buda sonuçta bence yapılıp kullanılabilir içinde kalmasın bence ya kullan