Rukenkumsal valla bende yenisehir hastanesine ozgu yilmaz keskine gidiyorum cok memnunum cok ilgili ve sadece bebek icin degil kendin icinde biseyler soyluyor sana. Surekli uyariyor sunu ye sunu yeme diye sadece bebek sagligini degil anne sagliginida cok onemsiyorr. İnsani rahatlatiyor.