Beyzan Yasinimm benim de son tarih 7 temmuz ama ikinci doğum ve planlı sezaryen olacak Allah nasip ederse ben 38. Haftada 23 Haziran istiyorum doktoruma da uyarsa 🙂
Dilek58 Yasinimm bizdee temmuzda geliyrz 🥰 ikinci sezryan olucak 20 temmuz bayram şekeri oluck heralde bize 🤰🏻
Yasinimm Beyzan bende sezeryan istiyorum bakalım doktor ne diyecek sezryan olursam kaç gun öne alıyorlar
XxKirmizibalik Beyzan ben de 9 Temmuz bizim de büyük ihtimal sezeryan. Ben de 24haziran sonrası istiyorum yengeç Burcu olsun diye 😀
Beyzan Yasinimm hiç bilmiyorum ama 38 den önce almıyorlar genelde 38+5 gibi alıyorlar diye okudum hep burda hatta ilk doğumdsa 39 u bekleyen Dr ler de varmış. Benim istediğim tarih tam 38+0 oluyor acaba erken mi olur bilmiyorum doktor ne diyecek bakalım
Dilek58 Beyzan benim dr 39 da alırım dedi ama nasip kısmet hayrlı uğurlu sağlıklı sıhhatli gelsinler minişler 🥰🤲🏻
Yasinimm Dilek58 bakalım bizim doktor ne diyecek bebek hareketleriniz nasıl şuan bende geceden beri tık yok😔😪😭
Beyzan Dilek58 inşallah tek istediğimiz o 😍 ben de erken gelirse kurban bayramında kendini biraz toplamış olur dedim ama hayırlısı bakalım
Dilek58 Yasinimm biz 21+2 haftalık olduk bu haftalarda düzensizlik oluyrmuş uyuyorlar annesi biz kontrole gideceğiz bugün bn heyecanlanıyrm oda ultrasyona saklıyr hareketlerini sanırım 😂
Dilek58 Beyzan ben bayramda olucam galiba veya bir iki gün önce alablilr bayram tatiline denk geliyr hayrlısı olsn inşallah bu bayramda böyle olur 🌸
Feyy XxKirmizibalik 😂 tarihlerimiz aynı benim de 9 Temmuz dedi doktor ve 24 Haziran doğum günüm 24 ünden sonra hergün doğabilir iki yengeç takılırız 🥰
Neseli5 Beyzan bizim de Allahın izniyle 12 temmuz adet gününe göre, yengeç burcu nasılmış merak ettim 😃😃
Neseli5 Yasinimm 12 temmuz adet tarihimize göre 😊 bakalım ne zaman gelecek küçük bey sağlıkla en doğru zamanda gelir inşallah 🤲🤲🌺
Yasinimm Neseli5 amin inşallah sizin bebek hareketleri nasıl ben de bu gün tık yok korkuyorum bişey mi oldu diye ya😔😪😭