0310b Kızlar sabah sancım vardı hastaneye geldim açılmam var yatışımı yaptılar Allah rızası için bana dua edermisiniz lütfen duaya çok ihtiyacım var
Tugbaslan3458 0310b Rabbım şifa versin bir avazda bebeğini sağlıkla kucağına al canım dualarim seninle inşallah güzel haberlerini yazarsin Rabbım bebeğini sana bağışlasın tez vakitte dogurursun inşallah 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻
Ilknuravci 0310b rabbim bir avazda kurtarsın inşallah. Allah yardımcın olsun bebeğine sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah 🤗 dogum yapınca yazarsin cnm
MiniCooperAnne @0310b Yavrunu kucagina saglikla almani diliyorum. Bir avazda kurtarsin allah, agrisiz, sancisiz, acisiz.🙏🏾