mucizemARAS Kubra-kurt-aksoy Aynı durumdayoz benimde oglum olucak inşallah bakalım ne zaman gelicekler ☺️☺️
Kubra-kurt-aksoy mucizemARAS 2 haftaya bir kontrole gidiyorum her gittiğimde tahmini doğum tarihi farklı yazıyor 😅 ama 9 - 17 Mayıs arası hep 😊 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
denizanasiii Bizim de 27 Mayıs görünüyor bakalım ne zaman gelecek🥰 bebek kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip yerleştirdiniz mi sizce ne zaman yapmak gerekir??
yesilesinti Tahmini dogum 10 mayis ama ben 20 nisandan sonra her an gelebilir gibi bakiyorum😂 Ogullarimi 38de dogurdum. Hic 40 tamamlamadim. Simdide kızım olucak abilerine cekerse onuda 38de bekliyorum🥰
mucizemARAS yesilesinti ya benim ilk olunca ne zaman olacak bilemiyorum tabi daha normal sezeryan onuda bilmiyorum ama saglıkla dogsunda 38 39 iyi olur sanki 🙈
aannepandaa mucizemARAS son 29 ama biraz iri olduğundan gününü beklemez dedi doktorum. Birde kız. Haftaya cuma kontrolümüz var bakalım ne olacakk 🤭🤭🐼
yesilesinti mucizemARAS öyle tabi sağlıkla gelsinlerde. Benim 3.gebeliğim ilk ikisi normaldi. Bunda da bi sorun olmazsa insallah normal bekliyoruz. Allah bi avazda kurtarsın hepimizi🥰🤲
Savciergoc mucizemARAS bizim de 45 Şafak tahmini tarih 1 Mayıs ama ,5 nisan da 37 oluyoruz 5 nisandan sonra beklemeye geçicez bakalım 💕