faziletelffff hastane çıkışını annem aldı öyle süslü püslü bir şey istemedim. İsimli de yaptırsam bile 3′lü tulum takımı yaptırmayı düşünüyorum onu da hastaneye götürmem eve çıkınca giydirir fotoğraf çekinirim muhtemelen. Lohusa takımı da almadım çevremdekiler çok gereksiz dediler. 1 tane uzun kollu önden düğmeli pijama takımı, 1 tane yarım kollu ince pijama takımı, 1 tane pamuklu sabahlığımı götürücem evdekilerden. Bir de haricen tek uzun gecelik alırım diye düşünüyorım