Kardelen Evett sonunda bende kavuştum ve şuan kızım yanımda uyuyor☺️☺️ Çook güzel bir duyguymuş allah herkese nasip etsin💗 32. Haftadan itibaren her hafta gitmeye başladık kontrole :) sezaryen olacaktım ben doktorumla konuşup 1 hazirana karar vermiştik taki 25 mayısta son kontrolümüz için evden çıktım güle oynaya hiç bişey yok hastaneye gittik kızımızı görücez çok mutluyuz saatte akşam üstü 5 civarı :) girdik ultrasonda baktı güzel sıkıntı yok doktorum nstye git sonra yanına gel muhakkak dedi bu arada bi kaç haftadır tansiyonum yüksek çıkıyordu neyse gittik girdik geldik tansiyonum gene yüksek çıktı şimdi sana bişey söylicem plesantan yaşlanmış suan tansiyonunda yüksek hadi yatışını yaptırın alalım dedi veeee ben başla ağlamaya 😄 eşimle ikimiziz sadece yanımda hiç bişey yok bavulum falan evde herşey annemlerde Bursa’da değil eve gidip çantamı alıp geliyim diyorum izin vermiyor doktorum hemen alıcaz dedi 😄 beyse yatışı yaptık eşime bavulu al gel bari dedim evden 15 dkka mesafede evimiz ama akşam trafiği var çok neyse eşim çıktı 5 dkka geçti odaya geldiler alıyoruz seni önlüğü giy hemen eşimi aradım geri gel beni alıyorlar diye annenler falan da aradık tabi çıktı herkes yola ama aldılar beni ameliyathane ye ☺️☺️😍😍😍 ağlıyorum nolur bekleyin eşim geliyor oda girecekti çünkü ameliyata :) neyse beni masaya oturturdular belimden işte bişeyler yaptılar hiç acımadı sinek ısırığı gibi zaten anlatıyorlar şunu yapıyoruz şuan falan diye hiç sma hiç acı YÖK yatırdılar beni ve o sırada eşim yetişti geldi başıma oturdu ondan 5 dakika bile sürmeden bir ağlama sesiiii😍😍😍😍😍 tabi ben ve eşimde başladık ağlamaya doktor gösterdi üstten sonra temizleyip getirdiler yanağıma koydular böyle bir his duygu gerçekten yoook😢😢😢 bebeğim ve eşimi çıkarttılar bende yarım saat falan daha kaldım bitti işim sonra beni de odaya çıkarttılar sonra 5 dakika sonra kızım geldi odaya tabi herkes de gelmişti 💗💗 6 saat sonra ayağa kaldırdılar gece şunu söyleyebilirim ne bir ağrı ne bir sızı hiç bişey hissetmedim çok şükür ağrı kesicileri vurdurmadım bile 2 gün sonra eve geldik herşeyi mi çok rahat yaptım kendimmm sadece çok stresli girdim ameliyata ona çok pişmanım bi daha Doğum yapacak olsam güle oynaya girerim çünkü korkulacak hiç bişey yokmuş lütfen tadını çıkarınnn bu arada 37+3 te Doğum yaptım ☺️☺️😘😘😘
fatos2404 Kardelen Gözünüz aydın 😍Allah ailesine hayırlı bi evlat olmayı nasip etsin inşallah💕bizede dua edin🙏
Onurtugbaa Kardelen Allah uzun ömürler versin . Kaç kilo bebeğiniz? Benimde 37. Haftam yarın Doğuma gireceğim. Korkuyorum küveze alınmasından 😔
DonatAysegul Ayy çok güzel Darısı bize bakalım 38 haftalık olduk bizimkinin gelmeye pek niyeti yok normal düşünüyorum bende inşallah 🤗
BarBeyzazer Allah bizede nasip etsin o günleri inşallah 😍🙏 gözünüz aydın Rabbim analı babalı büyütsün ❤️
ozge51 Allah analı babalı büyütsün canım uzun ömürler versin okurken duygulandım darısı hepimize olsun inşallah 💕🙏🏻