Emybl Kızlar acil! Fırında bişey ısıtıyodum yakmışım Camı falan açarken baya dumana maruz kaldım bişey olurmu her yeri havalandırıyorum ama çok kokuyo zehirlenmişmiyimdir çok korkuyorum
Minik1bey Bence zehirlenmemişsindir. Yine de bol bol hava al balkonda camıda aç iyice havalansın ama kendini iyi hissetmiyorsan doktora git tabi
Minik1bey Emybl Bence olmaz öyle kokudan hemen zehirlenilmez ama iyi hissetmiyorsanız doktora görünün