Selammm☺️ Kızlar bir şey sormak istiyorum😂 Allah nasip ederse 1 ay sonra doğacak bebeğimiz ve erkek bebek. Hastane çıkışı, süsleri vs siparişi vericem ama hala isim konusunda tıkanıyorum. Asil’i daha cinsiyet belli değilken erkekse çok güzel olur falan dedim şimdi herkes alıştı ben isimden soğudum. Hiç bir isimde içime sinmiyor. Neden böyle oldu sizde durumlar nasıl Allah aşkına🤦♀️