CansuCansu Gebeliğimin 5bucuk 6 cı haftasındayım çok sitresli bir dönüm geçiriyorum bu stresin bebeğime zarar vermemesi için ne yapmalıyım 😔
YagmurAnnesi CansuCansu Onun varligini dusunerek mutlu olmaya calis canim. Eline karnina koy okşa Onunla konus Ve belki mumkun degil su an senin icin ama kafana da hicbie sey takma. Şu an hicbir sey senin sagligindan ve bebeginden onemli degil cunku
Faziletttt CansuCansu cnm benim bende ilk haftalarında kötü zamanlar geçirdim ama keşke üzmeseydim diyorum şimdi değmez insanlar için şuan 14+4 günlük hamileyim bebeğim iyi maşallah takmamaya çalış ama kolay değil
deletedmom23 CansuCansu ben başımdan beri stres içindeyim canım strese sokanlar utansın iki hamileliğimden de tat aldırmadılar. Ama sen yine de dikkat et kendine Çan’ını sıkmamaya çalış
CansuCansu Faziletttt bende takmamaya çalıyorum ama ister istemez olmuyor inşAllah benim bebişimede birşey olmaz 🙏🏻
CansuCansu deletedmom23 aynı şekildeyiz ilk gebeliğim stres stres bebeğime birşey olcak die korkuyorum inşAllah etkilenmez 😔
deletedmom23 CansuCansu ah canım bana ne laflar ne hareketler yaptılar bir bilsen o yüzden evden dışarı bile çıkasım gelmiyor yüzlerini görmeyeyim diye. Eşim ortaklık iş yapıyor abisi ile eltim rahat vermiyor bir türlü ne ile ilgili olduğunu bilmiyorum benle konuşmayı kesti. Beni sevmediği halde kızıma yaklaşıyor o kadar zoruma gidiyor ki beni çocuk yerine koyuyor beni birşeydinmşuor. Kendisi 41 yaşında bende 22 sürekli kendini hala genç kız sanıyor kendini benle bir tutuyor. Doğumuna bile gelmedi. Afedersin ama elin altına yatmayı biliyorsan herşeyi bil e getiriyor çok zoruma gidiyor çok. Keşke annem yakın olsa iyi kötü yoldaşım olur