Merhaba hanımlar, en son 12 Şubat tarihinde regli oldum. Yani bugün uygulama 1 gün geciktiğini söylüyor.
Reglim düzensiz olduğu için gecikmeleri tam anlamıyla hesaplayıp, doğrulayamıyorum.
(29 gün ile 36 gün arasında oluyorum.)
Dün normal gebelik testi yaptım. Bir şey çıkmadı. Ama bazı hissettiğim veya umut ettiğim durumlar var. Bu sebeple erken gebelik testi yapmaya karar verdim. Dualarınızı eksik etmeyin. 🥰