Arkadaşlar merhaba biz 24 haftalık olduk çok şükür haliyle doktor takviye olarak bi sürü ilaç veriyor öncelikle kimler ne kullanıyor doktor neler verdi bakalım? Benim kan şurubum bitti magnezyum da demir takviyem de bitmek üzere doktor randevusu gelene kadar bittikçe almalı mıyım yoksa randevu da sorup öyle mi almalıyım şimdi ilaçlar bitti ama doktor randevum 1 ay sonra bekliyim mi yoksa ilaçları alıyım mı sizce 🙄