Cigdemmom sizin haftanız henüz erken sanırım. 6. Aya kadar yani karın bele yüklenene kadar yatış pozisyonu önemli değil diyor okuduklarım. Ama son dönemlerde alt bacaklara rahime giden damarların tıkanmamasi ve mideden ağza geri kacmalarin yani reflünun olmaması için sol yan öneriliyor. Bir de plesenta içinde, suyun içinde olan bebege ilk aylarda yatış pozisyonuyla zarar vermek çok kolay değil diye okumuştum. Siz yine Dr a sorup içinizi rahatlatırsiniz. Youtube da ilgili bir dünya video var dinleyebilirsiniz. Rabbime emanetler, insallah saglıkla gelsinler