Kızlar 2.gebeliğim. 13+6 hamileyim. Bugün kontrol vardı. Herşey normal burun eti vs oluşmuş ama çok uğraştı burun kemiğini göremedi doktor. Bebekte dönmedi daha doğrusu doğru düzgün ya yan yada hep arkası dönüktü. Öğleden sonra birşeyler yiyip gel tekrar bakalım dedi.. Dua edin inşallah görünür. Allahtan gelene birşey diyemeyiz tabi ki ama üzüldüm.. Başına böyle birşey gelen var mı?