Feyzam Tabiki var etrafimdan duyduğuma göre. Devlette 15 dakikada bakıp geçiyormuş doktor. Benim normal kontrolumde zaten okadar süruyordu. Memleketimdeki 1 numara dedikleri bi doktora randevu aldım ben 2 haftaya giricem, bütün cevrem bu doktora gidiyor ayrintili icin ve adam tam 45 dakika sadece ultrasonla bakiyormus, sekreterine de sordum dogruladi.Gidip gorucem bakalim heycanliyim