aysegull23 Hanımlar dağıtmak için bebek hediyelikleri yaptırdınız mı ? Nereden ne kadar fiyata neler yaptırdınız acaba fikirlerinizi alabilir miyim?☺️
Asliorc_ aysegull23 oda kokusu ve ayıcıklı anahtarlık yaptırdım fiyatlarda diğer sorduğum sayfalara göre daha uygundu çok da güzel geldi tavsiye ederim Instagram:sefatasarım
glnzem aysegull23 ben makrome anahtarlık yaptırdım. Sayfayı ve görseli ekledim bakabilirsiniz. https://hizliresim.com/2HiNPG https://instagram.com/mu_fu_atolye?igshid=1mb39xptcfz42
Ayten25- aysegull23 ben kendim kokulutaş yapıyorum sayfam var bu modeli yapmayı düşünüyorum nasipse 😊🙏🏼
kadriye25 aysegull23 https://instagram.com/neseli_taslar_04?igshid=zb3cqiw95ktx biz bu sayfadan aldık çok da memnun kaldık 😍🧿
Ayten25- aysegull23 https://hizliresim.com/0quAS7 buda yine kendi yaptığım anahtarlık 😊🙏🏼 Yardımcı olabilirim
Asliorc_ aysegull23 oda kokusunu 5.5₺ ye yaptırdım, anahtarlığı hatırlamıyorum https://imgyukle.com/i/NDOWhv https://imgyukle.com/i/NDOlNp
yelizyeliz aysegull23 hem kapı süsü hem makrome anahtarlık yaptırdım canım mutlaka bak çok iyi sayfa çok ilgili kadın. Bizim kapı süsü Yaman isimli bi bak istersen anahtarlığıda ona uyumlu yaptırdım. https://instagram.com/yildizmakromee?igshid=k7uucurhvbkk
gamze1126 aysegull23 ben yeni hamileyim ama daha hamile kalmadan kararımı verdim amigurumi yapıp satıyorum hamileyken bolca anahtarlık yapayim dağıtmalık hediye olarak diyordum insallah ilerleyen zamanda başlayacağım 😊 yanina belki ufak birsey daha düşünürüm
Ipek0z aysegull23 ben minik sa ksılarda sukulent dağıtıcam ama doğumda değil 40ı çıkınca dağıtıcam çünkü başta misafir kabul etmeyeceğim 40ı çıkınca en yakınlarımı kabul edeceğim o yüzden bi 20 tane yaptırıcam
pia34 aysegull23 Valla ben yaptırmayacağım. Herkes alıp bir köşeye atıyor genelde, ziyan oluyor canım hediyelikler. Bir de zaten virüs var, ziyarete gelen olmayacak anne-babalarımız dışında. Çikolata yaptıracağım sadece.
Asi_0658 aysegull23 ben makrome anahtarlık yaptırdım kapıda ödeme imkanıda var https://instagram.com/bycocoshstyle?igshid=pkn0ptccb3i4
nurdane3504 aysegull23 ben sadece çikolata yaptırmayı düşünüyorum o hediyelikler hem pahalı hemde gerek yok sonuçta vereceğim kişiler de alıp bı kenara atacak
[silindi] aysegull23 gokkusagi seklinde makrome anahtarlik ve yine gokkusagi pleksili cikolata yaptiriyorum
Oozgn aysegull23 oğlumdayken çok ozenmistim magnet ördüm tığ ile uğur böceği yaptım dağıttım birde lokumluk almıştım baya masraflı oldu tek tek lokum koyup dağıttım 250 kişiyi buldu. Şimdi 2. Bebeğim geliyor küçük paket içine şeker koymayı düşünüyorum el degmesin maksat. Çok masraflı şeyler istemiyorum
Bsmlh aysegull23 isimli büyük boy acacak ve isimli çikolata yaptırdım kese alacağım içine koyup vericem eve kimse gelmez ama annem kayınvakidem halaları 5 dk da olsa uzaktan gelirler verırım