Tlay kuzum bizde aynı durumları yaşadık eşimle biz evlenene kadar hiç eşimi arayıp sormazlarmış zaten hep aralarında oldu bitti bir soğukluk olmuş biz eşimle evlenince ne hikmetse oğulcu oldular ama Allah tan eşim herşeyin farkındaydı da hep aradaki mesafeyi korudu.. 8 yıllık evliyiz yaklaşık 1 yıl olucak görüşmüyoruz eşimde bende… Aradaki dengeyi bulmak eşine düşüyor canim onuda yapamazsa zaten küçük sorunlar Bile büyüğe dönüşüyor maalesef 😏