Beyzali Merhaba arkadaşlar dokturunuz ne zaman folik asit kullaniminizi biraktirdi ben 11+4teyim bugun birakabilirsin dedide merak ettm🥰
aannepandaa Beyzali 12.haftada bırakılıyor genelde. Ek olarak başka vitaminlere geçmiştir sanırım. Bende 12de bırakıp omegaya ve d wit bailamıştım. Bide demir ilacı..
aannepandaa Beyzali doktorunuz iyisini bilir. Ben bu tip şeylerde vebale girmek istemiyorum. Ama sorabilirsiniz omega gereklimiydi alsam mı acaba diye..
nslhhsn9221 Bana imon verdi imon kullanan var mı? Doğuma kadar buna devam edecez dedi bana fazla geldi
Saziyersin nslhhsn9221 bende kullanıyorum doguma kadarda devam dedi doktorum zaten içerisinde sadece folik asit yok bence iyi bir ilac