Dun ebebekten aldim ben indirim vardi 50 liraya aldim bedava resmen kotu ciksa da uzulmem 😆 cok pahali cantalar ve bence o kadar para vermek gereksiz. Hastane cikislarini da icerigindeki parcalari tek tek kendiniz alip birlestirebilirsiniz ama bence 10lu daha uyguna geliyor